Meghibásodott termék

Minden jótállási jegyhez kötött termék esetében a garancia jegyen feltüntetjük a forgalmazó céget. A jótállási feltételeket a magyar jogszabályoknak megfelelően teljesítjük, amiről bővebben a kapott jótállási jegyen olvashat. Minden garanciaköteles termékhez papír alapú jótállási jegyet biztosítunk.

Termékreklamációt kizárólag az általunk eladott termékekre tudunk fogadni, amely tényt minden bejelentést követően megvizsgálunk. 

A garancia érvényesítéséhez minden esetben vissza kell küldenünk a forgalmazóhoz a terméket, aki megvizsgálja a hiba okát és dönt a termék cseréjéről vagy javításáról. Soha nem mi bíráljuk el a termék sérülését/hibáját. Teljes mértékben a vásárlóinkat képviseljük a garanciális ügyintézés során. 

Amennyiben a vásárolt termék használat közben meghibásodott, és a jótállás szerint vonatkoznak rá garanciális vállalások, kérjük töltse ki értelemszerűen a termékhez kapcsolódó adatokat!

Nem áll módunkban a korábban már használt terméket rögtön cserélni, ameddig meg nem születik meg a forgalmazó állásfoglalása. 

A kiszállított csomagban sérülten érkezett terméket természetesen kicseréljük, de erre válassza a „csomag reklamáció” fület.

A webáruházból rendelt, majd meghibásodott termék visszaküldésének költsége üzletünk címére a vevőt terheli.

A bejelentés feldolgozása után kollégánk keresni fogja a megadott elérhetőségek egyikén.

Visszaküldési cím: 4400 Nyíregyháza Bujtos utca 46.

Érvényesíteni kívánt jog:

  • Garanciális ügyintézés
  • Alkatrész beszerzése, önköltséges
 
Mutass többet
Kérünk a nevet és a darabszámot is tüntesd fel!
  •  
  •  
Fényképek hozzáadása