Csomag reklamáció

Hiányzó vagy sérült termékek pótlása

Elnézést kérünk, hogy gondos csomagolásunk ellenére kiszállítás közben megsérült a csomag, vagy hiányosan kapta azt kézhez. A csomag tartalmának tételes átvétele számítógéppel történik, ezért gyakorlatilag nem lehetne benne hiba, de a csomagolási fázist emberek végzik, akik hibázhatnak.

Fontos, hogy kívülről sérült csomagot ne vegyen át a futárszolgálattól! Amennyiben sérült állapotban veszi át a csomagot a futártól minden esetben kérjen róla jegyzőkönyvet! 

Sérült csomag esetén kártérítésünket akkor tudjuk érvényesíteni a futárszolgálattal szemben, ha átvételtől számított 72 órán belül jelezzük nekik ezt az igényt.

Ezért kérjük, hogy átvételt követően tételesen ellenőrizze le csomag épségét, mert erre vonatkozó kárigényt a fentiek miatt 3 napon belül tudunk csak elfogadni. 

Kérjük, minden esetben őrizze meg a sérült terméket, mert az új termék kiszállításával egyidejűleg tudjuk a sérült darabot vissza szállítani. 

A bejelentés kezeléséhez minden esetben szükségünk lesz a csomagolásról és a sérült termékről készült fotókra, amit csatolmányként szükséges elküldeni. (A fénykép mérete maximum 12 Mb lehet)

Bejelentése feldolgozása után kollégánk keresni fogja a megadott elérhetőségek egyikén.


Kicserélés

Amennyiben méret hiba miatt és nem a termék minőségi problémája miatt szeretné cserélni a terméket, természetesen van rá lehetőség. A csere csomag díja 1.990 forint.

Miután megkapta a csomagot és megbizonyosodott róla felpróbálás után, hogy nem megfelelő a méret – vagy nem ilyen termékre számított, ne kezdjen el aggódni!

  1. Ne használja addig a terméket, ameddig Önnél van!
  2. Kérjük ne dobja ki a csomagolását és/vagy címkéjét a terméknek, hogy később lehetőség legyen értékesítni.
  3. Ha több tételt vásárolt, akkor csak azt a terméket küldje vissza, ami nem felelt meg. Több tétel esetén a számla is Önnél marad, mi készítünk egy módosított, korrigált számlát.
  4. Csomagolja be a terméket biztonságosan, hogy szállításkor ne sérüljön!
  5. Nem kell felcímkézni a csomagot, küldünk hozzá cserecímkét!
  6. Feladjuk Önnek a kiválasztott terméket!
  7. A futár kézbesíti az új csomagot és elkéri az Ön által becsomagolt visszárut.

Milyen költséggel jár a csere csomag kézbesítése?

  1. Díjmentes:
    Rendeljen a webáruházunkból 14.990 Forintért az ingyenes csere csomag szolgáltatásért. Fontos, hogy ne kalkulálja bele a visszaküldendő termék árát, hanem a különbözet haladja meg a 14.990 forintot. (A csere igény benyújtása után rendelje meg a kívánt tételeket és írja a megjegyzésbe a csere csomag igényét)
  2. Szállítási költség kerül felszámításra:
    Ha nem lett jó a termék mérete, vagy típusa és cserélni szeretné egy másik termékre a kínálatunkból. Cserecsomag díja: 1.990 Ft
  3. Amennyiben mi hibáztunk, nem megfelelő terméket küldtünk, vagy megsérült a termék szállítás során, abban az esetben a cserecsomag díjtalan.

Amennyiben nem felelnek meg ezek a lehetőségek és szeretne inkább elállni a vásárlástól, akkor juttassa vissza hozzánk a terméket futárszolgálattal, vagy a postán keresztül. Ebben az esetben a szállítási költség nem bennünket terhel.


 
Mutass többet
Kérünk a nevet és a darabszámot is tüntesd fel!
  •  
  •  
Fényképek hozzáadása