5 990,00 Ft felett Ingyenes szállítás!
Még 5 990,00 Ft szükséges
A kosár üres.
Az Ön kosara jelenleg üres!

Gyakran ismételt kérdések

Horgászkellék rendelésekor felmerülő bizonytalanságok

Horgászkellékeket forgalmazó webshopunk által sok-sok új embert ismerhetünk meg, és ismerhet meg bennünket is rengeteg horgász. Ezek az új emberek, akik bennünket személyesen nem ismernek, nem meglepő, ha számos kérdésben bizonytalanok a megrendeléssel és szállítással, a garanciákkal vagy a fizetéssel kapcsolatban. 

Ezért összegyűjtöttük a leggyakrabban felmerülőket és persze meg is válaszoljuk azokat.

Ha itt mégsem talál a kérdésére választ, forduljon hozzánk bizalommal elérhetőségeinken.

Valóban van-e raktáron a termék?


Amennyiben a termék mellett zöld színnel megjelenik a RAKTÁRON felirat, akkor igen.

Ha ezt a feliratot nem látja, a terméket nekünk is meg kell rendelnünk a forgalmazótól, ami hosszabb időt vehet igénybe. Ilyenkor a megrendelőt kiértesítjük, amennyiben a rendelést a megadott feltételekkel is fenntartja, úgy az előre egyeztetett időpontban kiszállításra kerül  a termék.

Kell-e regisztrálnom, ha rendelni szeretnék?


Nem feltétlenül, de érdemes, mert a regisztráció megkönnyíti a későbbiekben történő rendelést, ezenkívül rendszeresen értesítjük önt a legfrissebb akcióinkról, híreinkről.

Mire érdemes figyelnem a regisztráció/rendelés során?

Kérjük, hogy a zökkenőmentes kiszállítás érdekében pontosan adja meg az adatait.

Leadhatom-e a rendelésemet telefonon?

Nem, mert az Eladó és a Vevő közötti szerződés az internetes rendelés véglegesítésével jön létre.

Milyen módon és mikor kapom meg a csomagomat?

A csomagokat a DPD Futárszolgálat szállítja el Önhöz általában két munkanapon belül, leterheltség függvényében. Amennyiben a rendelés értéke meghaladja az 5990 ft-ot, a szállítás díját mi fizetjük.

Felveszi velem a futár a kapcsolatot?

Természetesen igen, a futár minden esetben értesíti Önt telefonon a kiszállítás előtt.

Átvehetem-e a rendelésemet személyesen?

Természetesen igen, az üzletünkben.

Hogyan fizessem ki a rendelésemet?

Utánvételes rendelés esetén a futárnál készpénzzel vagy bankkártyával; előreutalással; illetve bolti átvétel esetén készpénzzel, kártyával vagy az általunk forgalmazott ajándékutalvánnyal.

Van valamilyen kedvezmény?

Ha a rendelés értéke meghaladja a 30.000 ft-ot, 5%-ot vonunk le az összértékből.
Ha a rendelés értéke meghaladja az 50.000 ft-ot, 10%-ot vonunk le az összértékből.

Ez alól kivételt képeznek a már akciós termékeink.

Mi a teendőm, ha sérült/hiányos/nem a kívánt terméket kaptam?

A csapatunk minden tagja lelkiismeretesen végzi a munkáját, azonban a legnagyobb gondosság és odafigyelés ellenére is előfordulhat, hogy hiányos vagy a rendeléstől eltérő termék érkezik önhöz. Mivel párhuzamosan üzemeltetjük a webáruházat és a boltunkat, rengeteg feladat hárul ránk és olykor mi is hibázunk.
Amennyiben bármilyen rendellenességet tapasztal vagy egyéb kérdése van, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot a honlapon található elérhetőségeink bármelyikén.

 Mi az oka, ha a webáruházban akciós csalit-etetőanyagot-aromát találok?

Magyarországon minden horgász célú csalogatóanyagra, etetőanyagra, bojlira, pelletre, aromára lejárati dátum kerül. Az akciós termékeink lejárat közeli, vagy lejárt szavatosságúak, amelyek nem feltétlenül vesztenek minőségükből, ezért nyugodtan felhasználhatóak, töredék áron

 Köszönjük a Vásárlóink bizalmát!!!