Gyakran ismételt kérdések

Horgászkellék rendelésekor felmerülő bizonytalanságok

Horgászkellékeket forgalmazó webshopunk által sok-sok új embert ismerhetünk meg, és ismerhet meg bennünket is rengeteg horgász. Ezek az új emberek, akik bennünket személyesen nem ismernek, nem meglepő, ha számos kérdésben bizonytalanok a megrendeléssel és szállítással, a garanciákkal vagy a fizetéssel kapcsolatban. 

Ezért összegyűjtöttük a leggyakrabban felmerülőket és persze meg is válaszoljuk azokat.

Ha itt mégsem talál a kérdésére választ, forduljon hozzánk bizalommal elérhetőségeinken.

Hogyan működik az online ügyintézés?

A mellékelt videóban minden fontos információt megosztunk veletek! 

Valóban van-e raktáron a termék?


Amennyiben a termék mellett zöld színnel megjelenik a RAKTÁRON felirat, akkor igen.

Ha ezt a feliratot nem látja, a terméket nekünk is meg kell rendelnünk a forgalmazótól, ami hosszabb időt vehet igénybe. Ilyenkor a megrendelőt kiértesítjük, amennyiben a rendelést a megadott feltételekkel is fenntartja, úgy az előre egyeztetett időpontban kiszállításra kerül  a termék.

 UTOLSÓ DARAB termék esetében már csak 1 darab érhető el az adott termékből a raktárunkban, ezért érdemes megrendelni a kiszemelt horgászfelszerelést.

Kell-e regisztrálnom, ha rendelni szeretnék?


Nem feltétlenül, de érdemes, mert a regisztráció megkönnyíti a későbbiekben történő rendelést, ezenkívül rendszeresen értesítjük önt a legfrissebb akcióinkról, híreinkről.

Ráadásul a regisztrált felhasználóink folyamatosan kapnak egyedi ajánlatokat -másoknak nem látható módon- illetve hűségprogramunkkal még kedvezőbben vásárolhatnak!

Mire érdemes figyelnem a regisztráció/rendelés során?

Kérjük, hogy a zökkenőmentes kiszállítás érdekében pontosan adja meg az adatait.

Leadhatom-e a rendelésemet telefonon?

Nem, mert az Eladó és a Vevő közötti szerződés az internetes rendelés véglegesítésével jön létre.

Milyen módon és mikor kapom meg a csomagomat?

A csomagokat a GLS Futárszolgálat szállítja el Önhöz általában két munkanapon belül, leterheltség függvényében. Amennyiben a rendelés értéke meghaladja az 9.999 ft-ot, a szállítás díját mi fizetjük. Túlméretes csomagok esetében a 24H futárszolgálat lesz a segítségünkre, hogy gondtalanul megkapja a rendelését.

Felveszi velem a futárszolgálat a kapcsolatot?

Természetesen igen, a futárszolgálat minden esetben értesíti Önt e-mailben a kiszállítás napján.

Átvehetem-e a rendelésemet személyesen?

Természetesen igen, az üzletünkben. Bankkártyás és készpénze fizetési lehetőség közül is lehet választani.

Hogyan fizessem ki a rendelésemet?

Utánvételes rendelés esetén a futárnál készpénzzel vagy bankkártyával; tudja kifizetni a megrendelését. Van lehetősége online fizetésre a rendelés leadásakor; illetve bolti átvétel esetén készpénzzel, vagy bankkártyával is fizethet az üzletben.

Van valamilyen kedvezmény?

Ha a rendelés értéke meghaladja a 30.000 ft-ot, 5%-ot vonunk le az összértékből.
Ha a rendelés értéke meghaladja az 50.000 ft-ot, 10%-ot vonunk le az összértékből.

Ez alól kivételt képeznek a már akciós termékeink.

Valamint  Hűségprogramunkkal  még kedvezőbben juthat horgászfelszereléshez, horgászkellékhez.

Minden 20.000 forint feletti vásárlás esetén különböző ajándékok közül lehet választani.

Mi a teendőm, ha sérült/hiányos/nem a kívánt terméket kaptam?

A csapatunk minden tagja lelkiismeretesen végzi a munkáját, azonban a legnagyobb gondosság és odafigyelés ellenére is előfordulhat, hogy hiányos vagy a rendeléstől eltérő termék érkezik önhöz. Mivel párhuzamosan üzemeltetjük a webáruházat és a boltunkat, rengeteg feladat hárul ránk és olykor mi is hibázunk.
Amennyiben bármilyen rendellenességet tapasztal vagy egyéb kérdése van, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot a honlapon található elérhetőségeink bármelyikén.

Mi az oka, ha a webáruházban akciós csalit-etetőanyagot-aromát találok?

Magyarországon minden horgász célú csalogatóanyagra, etetőanyagra, bojlira, pelletre, aromára lejárati dátum kerül. Az akciós termékeink lejárat közeli, vagy lejárt szavatosságúak, amelyek nem feltétlenül vesztenek minőségükből, ezért nyugodtan felhasználhatóak, töredék áron

Van-e lehetőség SZÉP kártyával való fizetésre?

Nincs, és nem is tervezzük!

 Köszönjük a Vásárlóink bizalmát!!!