5 990,00 Ft felett Ingyenes szállítás!
Még 5 990,00 Ft szükséges
A kosár üres.
Az Ön kosara jelenleg üres!

Gyakran ismételt kérdések

Horgászkellék rendelésekor felmerülő bizonytalanságok

Horgászkellékeket forgalmazó webshopunk által sok-sok új embert ismerhetünk meg, és ismerhet meg bennünket is rengeteg horgász. Ezek az új emberek, akik bennünket személyesen nem ismernek, nem meglepő, ha számos kérdésben bizonytalanok a megrendeléssel és szállítással, a garanciákkal vagy a fizetéssel kapcsolatban. 

Ezért összegyűjtöttük a leggyakrabban felmerülőket és persze meg is válaszoljuk azokat.

Ha itt mégsem talál a kérdésére választ, forduljon hozzánk bizalommal elérhetőségeinken.

Valóban van-e raktáron a termék?


Amennyiben a termék mellett zöld színnel megjelenik a RAKTÁRON felirat, akkor igen.

Ha ezt a feliratot nem látja, a terméket nekünk is meg kell rendelnünk a forgalmazótól, ami hosszabb időt vehet igénybe. Ilyenkor a megrendelőt kiértesítjük, amennyiben a rendelést a megadott feltételekkel is fenntartja, úgy az előre egyeztetett időpontban kiszállításra kerül  a termék.

Kell-e regisztrálnom, ha rendelni szeretnék?


Nem feltétlenül, de érdemes, mert a regisztráció megkönnyíti a későbbiekben történő rendelést, ezenkívül rendszeresen értesítjük önt a legfrissebb akcióinkról, híreinkről.

Mire érdemes figyelnem a regisztráció/rendelés során?

Kérjük, hogy a zökkenőmentes kiszállítás érdekében pontosan adja meg az adatait.

Leadhatom-e a rendelésemet telefonon?

Nem, mert az Eladó és a Vevő közötti szerződés az internetes rendelés véglegesítésével jön létre.

Milyen módon és mikor kapom meg a csomagomat?

A csomagokat a DPD Futárszolgálat szállítja el Önhöz általában két munkanapon belül, leterheltség függvényében. Amennyiben a rendelés értéke meghaladja az 5990 ft-ot, a szállítás díját mi fizetjük.

Felveszi velem a futár a kapcsolatot?

Természetesen igen, a futár minden esetben értesíti Önt telefonon a kiszállítás előtt.

Átvehetem-e a rendelésemet személyesen?

Természetesen igen, az üzletünkben.

Hogyan fizessem ki a rendelésemet?

Utánvételes rendelés esetén a futárnál készpénzzel vagy bankkártyával; előreutalással; illetve bolti átvétel esetén készpénzzel, kártyával vagy az általunk forgalmazott ajándékutalvánnyal.

Van valamilyen kedvezmény?

Ha a rendelés értéke meghaladja a 30.000 ft-ot, 5%-ot vonunk le az összértékből.
Ha a rendelés értéke meghaladja az 50.000 ft-ot, 10%-ot vonunk le az összértékből.

Ez alól kivételt képeznek a már akciós termékeink.

Mi a teendőm, ha sérült/hiányos/nem a kívánt terméket kaptam?

A csapatunk minden tagja lelkiismeretesen végzi a munkáját, azonban a legnagyobb gondosság és odafigyelés ellenére is előfordulhat, hogy hiányos vagy a rendeléstől eltérő termék érkezik önhöz. Mivel párhuzamosan üzemeltetjük a webáruházat és a boltunkat, rengeteg feladat hárul ránk és olykor mi is hibázunk.
Amennyiben bármilyen rendellenességet tapasztal vagy egyéb kérdése van, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot a honlapon található elérhetőségeink bármelyikén.

 Köszönjük a Vásárlóink bizalmát!!!