Kamerák a horgászatban – GoPro kamera

Minden címke 301

Mutasd az összes cikket...

És igen, most már a horgászatban is találunk olyan kamerát, mellyel gond nélkül, könnyedén rögzíthetünk több tízperces fárasztásokat, fogásokat. Viszont ha ez nem lenne elég, akkor sincs semmi baj: extrém sportoláshoz még mindig tökéletesen passzol.

Nem kell meglepődnünk, ha végignézünk a 21. század technikai csodáin. Ahogy haladunk az időben, sorra jelennek meg az újítások, melyeket a mindennapokban is használunk, vagy csupán csak egy adott célra alkalmazható. A sport pedig szintén jelen van a mindennapokban, legyen szó mindössze arról, ha a busz után kell futkosnunk. Ha már itt tartunk, akkor a horgászatról se feledkezzünk meg: nem érdemes.

GoPro egy kaliforniai székhelyű cég, melynek fő profilja a kamerák kialakítása, és forgalmazása. Igen ám, de nem akármilyen kamerákról beszélünk, hiszen ők nem egy kompakt kamera létrehozásán ügyködnek. A GoPro kamerái leginkább a sportolókhoz szólnak. Kezelése meglehetősen egyszerű, és a megjelenése is divatos, ráadásul nem kell attól félnünk, hogy tönkremegy, ha véletlenül a vízbe ejtjük, hiszen 100%-ban vízálló. A minőségre szintúgy odafigyelnek, a felvételeinket akár Full HD-ban is megejthetjük, melyeket később visszanézve arra eszmélünk, hogy kristálytiszta képminőségben élvezhetjük a munkánk gyümölcsét.

Mivel amerikai cégről beszélünk, ezért ne lepődjünk meg, ha a kamerához tartozó alkalmazást nem Androidos rendszerre találták ki, hanem az Apple termékeire. Öröm az ürömben, hogy utóbbinál már a telefonról is képesek lehetünk vezérelni a kamerát, hiszen az alkalmazásban gyakorlatilag mindent megtalálunk, amit használni szeretnénk. Mindez nagyban köszönhető a Wi-Fi BacPac kiegészítő elemnek is, melynek hála testközelből érzékelhetjük, amikor a hal éppen ráharap a csalira. Használat előtt a rendszert nem árt frissíteni, biztos, ami biztos, ne ezen múljon a dolog. A kamerához persze kiegészítők is tartoznak, ilyen pl. a fejpánt, vagyis az sem okoz gondot, ha a kamerát a fejünkre szeretnénk rögzíteni.

Tartozik még hozzá egy ún. „bilincs” is, melyet a botunkra tudunk helyezni, így pedig a bot szögéből láthatjuk az eseményeket, mely szintén nagy dolognak számít. A videózáson kívül képeket is készíthetünk vele, így aki annyira nem rajon a mozgóképekért, annak sem kell szomorkodnia, hiszen a kamera ezt az igényt is kielégíti. A GoPro legújabb kamerája a Hero3-as modell, melyet szimplán, vagy némi pénz segítségével egész csomagban is megrendelhetünk, a hozzá tartozó kiegészítők szinte mindegyikével.