Mivel kössük le magunkat a vízparton?

Minden címke 301

Mutasd az összes cikket...

Párunk megrögzött pecás, de mi unalmasnak tartjuk hobbiját? Megeshet, hogy ettől eltekintve is hajlandóak vagyunk lemondani a saját hétvégi programunkról, és elmenni vele horgászni. Íme, néhány tipp, mivel kössük le magunkat eközben. Horgászni sok helyen lehet, és többféleképpen. Kettesben, barátokkal, kis családdal, nagycsaláddal. Vannak, akiknek ez kikapcsolódás, és pihenni szeretnének közben, de van, aki kihívásként tekint a horgászatra. Nyílván, itt inkább a hímneműekre gondolok.

A párunkkal történő kis hétvégi egy vagy többnapos pecatúra során jobb, ha egymásra koncentrálunk. Ha párunk felveti az ötletet, legyünk nagyon érdeklődőek, hiszen ő csak be szeretne avatni a saját hobbijába úgy, hogy nem akarja nélkülünk tölteni ezt az időt. Meg akarja osztani velünk sikerélményét. Hagyjuk, hogy ő válasszon terepet, hiszen ez az ő felségterülete. A bepakolásban már segíthetünk neki, hiszen ha több napra szól a terv, akkor egy nő tudja jobban, milyen rafinériák és plusz dolgok kellenek. Olykor számít az a plusz csomag papírzsebkendő, vagy egy törülköző is akár. Tudjuk, a nők mindenre gondolnak.

Mikor megérkezünk a terepre, hagyjuk, hogy ő pakoljon ki, előkészítse magának a felszerelést, addig mi is szorgoskodhatunk. Mérjük fel a terepet! Vízpart, kellemes környezet, jobb esetben ragyogó napsütés. Ha nem köt le minket a horgászat, sok egyéb dolgot tehetünk, míg párunk sorra fogja ki a szebbnél szebb halakat.

Legyünk résen! Mindig figyeljünk rá, hogy kettőnkről szóljon a közös kirándulás. Míg ő a kemping székben várja a nagy fogást, mi mellette letelepedhetünk. Akár egy másik kempingszékbe, vagy egy puha plédre is.

Ilyenkor sok dologgal leköthetjük magunkat:

• beszélgessünk – Remek alkalom ez arra, hogy megvitassunk olyan dolgokat, amikre eddig nem volt időnk. A kommunikáció minden emberi kapcsolat alapja, tehát közelebb hoz minket egymáshoz.
  • főzzünk – a gasztronómia szerelmesei kihasználhatják a bográcsozás nyújtotta lehetőségeket. Ilyenkor jó előre át kell gondolnunk a menüt, hogy semmit se felejtsünk otthon. Minden nő tudja, hogy egy férfi szívéhez a gyomrán át vezet az út. Még ha már meg is hódítottuk őt, akkor sem fogja ellenezni, ha finom főttünkkel gondoskodunk róla, míg ő beleveti magát hobbijába. Szívesen nézi majd, ahogy sertepertélünk.
  • iszogathatunk – közös sörözés, borozás a parton. Ez főként estefelé aktuális, amikor a táj is jobban kibontakozik. Hangulatos kis beszélgetésnek lehet előfutára a kellemes vacsora után.
  • napozzunk – nincs jobb, mint egy kis D vitamin beszívása. Napozáskor ne feledjük megfelelő naptejjel bekenni magunkat, mert könnyen leéghetünk.
  • olvassunk – ha máskor nem sok időnk van rá, akkor főleg tegyünk be egy könyvet vagy pletykalapot a kiruccanásra, hiszen nincs is jobb unaloműző az olvasásánál.
  • agytorna – a keresztrejtvények és sudoku szerelmesei bármikor kaphatóak egy kis észmozgatásra. Ha magadra ismertél tudod, hogy nincs is jobb kellemesen feküdni és közben megtornáztatni az agyad.

Ha többen indulunk neki az útnak – rokonokkal, barátokkal, nagycsaláddal, gyerekekkel – akkor még több lehetőség nyílik előttünk:

• társasjáték – nem csak a gyerekeknek nagyszerű szórakozási lehetőség, de a felnőttek is elnevetgéltek és bohóckodnak közben, hiszen újra gyermeknek érezhetik magukat közben.
  • tollaslabda, röplabda – kis helyen elférnek, és még az alakunkat is formában tarthatjuk velük. Egy kis mozgás senkinek sem árt. Vigyázzunk, ezt ne nagy zajjal, és ne a part közvetlen közelében tegyük. Ha a labda a vízbe esik, az kellemetlenséget okozhat.
  • közös sütés, főzés – régi emlékeket idéz fel bennem, mikor pecázáskor, míg a férfiak fogták a halakat, a gyerekek és nők főztek és beszélgettek. A gyerekeket is be lehet vonni kisebb feladatok ellátásába, és még büszkék is lesznek majd magukra.

Ha több napra megyünk, akkor az éjszakai horgászat is szóba jöhet párunknál. Ilyenkor jobb, ha többen vagyunk, hiszen addig este leköthetjük magunkat a többi asszonypajtással. Ilyenkor eszünkbe jut, milyen izgalmas is a sátorozás. Minden kényelmi kérdéstől eltekintve, megvan a helyzet pikantériája.

Arra ügyeljünk, bármivel is kötjük le magunkat, ne zajongjunk, mert ezzel nem csak a halakat üldözhetjük el, de a horgászokat is feldühítjük.  Legyünk mindig tekintettel másokra.

Ne feledjük el mindig megdicsérni párunkat, és bíztatni, milyen jó horgász ő valójában. Ha nem fog semmit, akkor sem kell elvenni a kedvét, hisz máskor is nyílik alkalma bebizonyítani, hogy ő milyen jó a hobbijában, és legalább közösen töltöttük el a hétvégét.